Friday, January 3, 2014

Assalamualaikum.

Jumaat, 3 Januari 2014. Setahun jugak kan tak update? Rindu saya tak? Mesti tak kan, ahaha. Ahem. Kalau sebelum ni ada je idea nak tulis apa, tapi sekarang dah beku. Aiseh. Karat teruk, nasib baik rambut tak ikut karat sekali.

Pape pun, selamat tahun baru 2014 kepada kamu (yg baca ni la kan, saya dah x kenal readers saya dah sorry) semoga tahun ni lebih baik dari yang lepas-lepas. Azam saya? Pertama, sama dengan lepas-lepas, nak kurus. Sebelum ni tak ada pn tercapai, kecuali last masa sekolah menengah dulu, 9 tahun lepas T.T Sebab apa saya masih teruskan azam ni? Sebab ia berkaitan dengan azam nombor 2, iaitu untuk menjadi isteri yang solehah.

Pehhhh isteri?

Ya.
Tahun ni inshaAllah saya akan akhiri zaman tunang, menukar status "bujang" dalam IC. inshaAllah. Doakan saya. Amin. Hee. Dah sampai seru nanti inshaAllah saya jemput semua kenalan saya, datang okay semua :)

Tu jela kot azam yang ada, yang lain tu follow the flow aje. Ok lah, till next time. Bye!


uzz31

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...