Sunday, August 30, 2009

KLMU


KLMUC, tempat aku sambung study lpas SPM. Aku amik diploma in medical laboratory technology. Xbanyak sebenarnya nak cakap pasal kolej ney, ntah r, kalo nak kutuk, kolej sendiri jgak, terpaksa la teruskan aje, duit loan da lama approve, takleh patah balik da kalau mnyesal pn.


Mcm ni la keadaan kitorang dalam lab, (kalau lecturer jenis xkesah r) ikot suka je jadikan lab sebgai port photoshooting, ni salah 1 daripada pix2 yg terhasil, kakaka.. Tapi suma assigment n lab report kena siap gak, karang xcukup lak carry mark nanti, kantoi lak sem dpan takboleh proceed, hukk..
6 orang dlm pix ni diknali sbagai Geng Palok, maksudnya? Palok r,
haha.. Yg dpan tu Eka n Yana, belakang lak Aya, me, Nana n Mina. Time ni kitorg kat Redbox Sogo, tengah tunggu giliran karoke, kikiki.. Suara? Hmm, renung2kan dan selamat bramal, waakaka


Ni keadaan aku ngan dak2 class yg lain kat dalam lecture room. Sementara menunggu lecturer masuk, apa lagi, photoshoot r keje, hehe.. Aku suka Group 1!

**hostel KLMU cam sengal sket, sbb dulu aku pernah tinggal sana, malang toi dpt housemates yg berperangai macam budak separa matang, gadoh2 macam budak terencat je, aku yang xberkaitan, yang xmengadu kat mak ayah aku (mcm sorang anak manja tu), pon dikaitkan sekali, xda sebab kot kalau nak tarik muka ngan aku, bukannya aku yang mengadu kat mak, haihh.. Budakan betol mereka...~

2 comments:

Anonymous said...

hihi..
klmu tu ape?
kuala lumpur medical universiti eh?=D

robowtasmara said...

nope, kuala lumpur menipu university, wahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...