Wednesday, December 30, 2009

tak sabar toi

pejam celik pejam celik, lagi 2 sem je lagi da nak habis da blaja, then pegi practical kat sepital, yayy xsabar toi, mnyampah gile aku dgn kolej aku ni, management mcm sial, dak2 sini pon aku tgk smacam je prangai, (ofkos la bukan semua, kalo ade pon kbanyakn yg aku xkenal, lol) urghh gile xsabar aku nak berambus dari sini, mulakan hidop baru d alam pkerjaan lak, hope xde la drama lagi, penat kot hari2 ada masalah, pening asyik fikir bnda yg same je, hishh cpat la mase ni bjalan, xsyok langsung aku rase kat tmpat tu, nak2 kalo g credit control dye, lagi r plak, mcm hampehh je org yg keje kat sane, kalo xikhlas keje, baek dduk rumah je, goyang tetek, hahahh, heee xsabarr nak graduate, weeeeee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...