Wednesday, November 10, 2010

new phase, better or worse.

Dah start practical. kat makmal pathology hospital kerajaan di seremban negeri sembilan. hospital itu sangat besar ye kawan kawan, kuning pulak tu haha. kalau dah nama bekerja dengan organisasi yang besar, mestilah macam2 kepala pun ada kan? ada yang sweet, ada yang kerek, ada yang pemurah, ada yang berkira, ada jugak yang PLASTIK, berlagak rajin macam nak mati depan orang lain, padahal belakang cerita macam harammmm~ haaa, banyak cerita yang aku dah lalui sepanjang pengalaman aku selama 3hari di hospital ni. baru 3 hari, rasa macam dah berminggu, lama benar masa nak berlalu sekarang, tak macam dulu. setiap hari lepas je punch card aku akan mulakan tugas aku kat makmal dadah. muak tol dengan bau kencing, macam tandas pulak lab nih =.=" minggu ni terpaksa lah aku menahan bau ni tiap2 hari, buat test untuk kesan apa dadah2 yang tersembunyi di celah2 bau hancing tu HAHA.. minggu depan aku ditransfer ke bahagian lain lak, so kena prepare-kan diri aku untuk apa apa cabaran di masa akan datang weeee~ Tension la, jugak ni, dah la bizi dengan kerja2an, hati pulak tak tenang mengenangkan banyak masaalah, ada yang kecik, ada yang besar. Tension lahh!! Tulunn~~ T.T

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...