Tuesday, March 20, 2012

Lots of Love! part 1

Salam. Annyeong! Haa macam dah lama je kan tak share entry yang cenni. Memang dah lama pun, sebab mood menaip pepanjang aku hilang kena sorok jin =="

15 March 2012. Joined my family to the most exciting place on earth, and I'm being super sarcastic here, ICT. At first, aku tak plan pun nak ikut diorang keluar malam tu, tapi setelah dipaksa, ditarik, dipujuk rayu, dirasuah, ehh takde rasuah haha, aku pun ikut aje la, nama pun untuk kenangan kann. :)

Me and Mak

Mak and her husband, which ofcourse, my Ayah la :P

The excited Neneks and Makciks

Maksu and her family. Paling suka gambar ni walaupun ada banyak yang lagi comel hhe

Ayah and Paklang, the saudagar minyak HAHA

Ohh aku malas nak upload gegambar lain. Aihh semua pun aku malas lah sekarang ni ==" kbai

Now listening: Neon Trees- Everybody Talks

uzz31

2 comments:

AL AZRUL said...

i-city..best kot.. :)

robowtasmara said...

first time pegi rase la jgak bez, byk kali dah rase lain pulak xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...