Saturday, March 6, 2010

I love my mom :)

yess, kami sama2 sengal :p
aku ajak mak, n makcik (with her manja name- Cikgee) jenjalan around kl. memandangkan mak tringin nak g mV, aku bwak je la dye g sane. tpat pkul 10.30 ktorang pon gerak la dari rumah, g mV naik train aje, xyah sesak2 traffic nek buz. memula plan nak tengok movie, tapi ble da sampai sane, cikgee ckap xnak lak, dye nak jalan je, tgk movie makan masa, so nnt da xbole jnjalan lagi, da lewat lak. aku pn oke je la, len kali pn aku bole gak tgk movie dgn org lain, ehe.. kat sane pn aku buat la sesi photography, as usual, hee.. time tgh syok2 snap gambo, tetibe ade sorg mamat philipines tu offer nak tolong snap kan gambo. so aku ckap no thanx je la, da biase kot snap pix sendiri, lalala~
da puas pusing mid, 2-3 barang pn da dpat, mak ajak g pasar malam jln TAR lak, dye ckap nak beli tudung. firstly ktorg singgah sogo jap, nak dduk2, pastu kat foodcourt ak blanja dorg ABC. haha xde keje da la ak xtahan sejuk, mkan lak bnde alah tu kat foodcourt yg ber"AC" tu, haizz =.="
kat pasar malam tu last2 aku je yg dapat selendang, mak nk beli aku bebel kat dye, "mak tu da ade banyak tdung da kat rumah, nk beli2 lagi", wakaka sendiri pn beli, nk bebel kat org lak, weee, tp mmg kenyataan owh, tudung dye da bole buat jualan bundle da, bnyak sgt, pdahal tudung je pn, haha
from left: me, mak, cikgee :)

sexy side of mak, n manja side of cikgee LOL :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...