Wednesday, August 18, 2010

It is NOT Your Life.

Why bother? Kenapa ambik kesah? Kau bayar sewa kah?
Ini hidup aku, aku lah yang pilih jalan aku,
tak pernah pun aku upah tukang gaji or butler pecacai tolong jaga kain tepi aku ni.
Suka lah, buat apa yang aku suka,
tak sesuka hati kau nak demand sana sini.
Perlu?
Perlukah terpekik terlolong macam kena sampuk syaitan?
Bulan puasa mana ada syaitan, jadi faham2 sajalah siapa gerangannya.
Peduli aku!
Peduli semua tu, ini hidup aku, BUKAN hidup siapa siapa.
Masing2 jaga kubur masing2 oke?

p/s: Kepada siapa2 yang bakal merasa tersinggung, jangan risau, msg ni tak ditujukan kepada Kamu. Hanyalah luahan setelah mendengar jeritan yang tak berkesudahan macam perempuan datang bulan disampuk setan. lalalalala

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...