Monday, August 23, 2010

my raya wishlist :P

Time raya- raya macam ni mesti semua pun mengada nak itu nak ini kan? Haha same goes to me! Hadoi, kalaulah duit dalam dompet ni boleh mengalir macam air paip kat dapur tu mesti dah lama aku dapat barang2 ni dalam sekelip mata je!! Wahahaha.. Tapi, hakikatnya duit aku xmengalir sebegitu rupa, macam2 nak kena fikir, macam2 nak kena buat. Ada bajet lebih, baru tambah koleksi :P

Baju raya dah dapat 2 pasang- warna hitam putih, lagi satu warna kelabu pink. Haha i know, warna2 BORING~~ Tapi aku fikir 2-3 kali jugak time nak beli tu, bukannya semata2 nak pakai raya, time g practical pon lagi sesuai pakai formal kan, n baju kurung lah yang standard, so better beli warna2 boring, xde la standout sangat kan :PP
Forever 21 dress. Urghh kena tunggu sale baru murah dress2 sana!

Mango. Very the cute, and totally in love!

Nak flat, selesa je macam selipar2 aku~

Accessories yang paling aku gila- long necklace!! XD

Style je~

Sesuai kot dengan aku yang ROBOWT ASMARA nih. hahaha

Dah usya dah pon tempat necklace yang smart2, nanti kalo dah dapat baru aku post kat sini. (taknak bagi orang lain beli dulu :P) ahahahaha


Cardigan Zara. Aigoo~~ nakkk!

Kasut jenis camni aku nak yang selesa punya ade ke tak? Hahha kesian aku selalu sakit kaki =.="
Smart gile!

Aku dah dapat rasakan aura yang aku bakal dapat 1-2 wishlist aku nih soon~ wahahahaha, mak nak duittt~~~ XPP

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...