Tuesday, September 21, 2010

BARU MULA NAK HABIS

Haihh cuti semester + raya sudah berakhir, dan bermula lah semester terakhir aku kat kolej tu. Nak mintak cuti lagi SEBULAN DUA boleh? hahaha kalau kolej tu ayah aku yang punya memang boleh la, tapi harapannn~ Dengan muka yang buat2 rela, aku datang ke kolej haha, memulakan hari pertama di sana. Semester ni kami cuma ada 1 subject aje, Introduction To Laboratory Management, class ada seminggu 3 kali. Jimat sikit duit tambang weee.. Lecturer yang mengajar sem ni pon lain dari yang sebelum2 ni, mintak2 la oke, tension aku taw tak. No further explanation on that. Sebulan setengah je masa untuk aku mengharungi perit getir kat kolej terchenta ni haha. Tak sabar kot. Korang pun dah boleh rasa aku punya ketidaksabaran nak habis belajar ni haha, tak sabar! Berat badan ni pulak makin menjadi2 ha, dah macam kuih pau terlebih yis dah ni. Hadoi. Proses diet kena dimulakan secapet mungkin, takut yis tu makin membiak2, kembang tak sudah2 haizzz~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...