Sunday, September 26, 2010

Double Sadness.. ;(

Aigoo~ sedih betullah.. Sedih sangat.. Tak dapat nak tengok sangat update videos kat youtube n etc. disebabkan BerukBand aku nih. Well kalau dah nama pun berukband, mestilah limited kan. Aku beli tahun lepas. Memula cadang nak beli P1 Wimax, harga sebulan pun berpatutan. Tetapi, disebabkan kawasan rumah aku yang di pinggir kali ni, dorang cakap signal P1 still tak ada kat sini. Aku time tu tengah perlukan sesangat internet, mau tak nye, seminggu dapat 2-3 assignment yang memerlukan penggunaan internet, Memula ingatkan boleh la pergi cyber cafe je nak siapkan kerja, tapi kalau dah tiap2 minggu asyik muka ni je yang terjenguk kat sana, sampai naik boring dah lengchai2 sana haha, sebab tu lah aku terpaksa pakai berukband ni.. Last2, lepas seminggu dua aku beli berukband yang limited n bercontract ni, P1 pon muncul kat kawasan rumah aku. Haihh gila kecewa.. Kalau aku pakai P1 boleh la aku buat pape tanpa gundah gulana, adik aku pon bole ber online tanpa berebut dengan kakak dia nih. Boleh main dota.. lalala.. Macam aku main dota tuh. Tak minat weee.. Nak unlimited streaming internet esok boleh? Haha memang tak lahh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...