Sunday, September 26, 2010

rumahku terbukak

Haa.. mari2 datang ke rumah saia harini, sebab minggu ni last aku bagi peluang untuk kawan2 sume datang beraya ke rumah. Minggu depan raya dah habis wahaha.. Invitation aku dah sebarkan jumaat haritu, so kalau ada sesapa yang nak cakap aku tak ajak tu aku tak boleh nak buat apa lah, sape suruh sombong dengan aku kat Facebook hahah.. Makanan semua dah siap wehh, sebab mak aku yang masak heheh- laksa kedah, ketupat, rendang ayam, kuah kacang, puding jagung, semua dah disediakan, cuma tunggu kawan2 aku, mak, dgn ayah datang ke sini makan2 tengah hari ni weee.. Rugi woo sape yang tak dapat datang, malu nak datang, sombong taknak datang, dan yang buat2 tak datang haha, rugi rugi~ laksa ftw! ;D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...