Sunday, February 13, 2011

Port Dickson Divaz

Sabtu 12 Februari 2011, Gadis2 MLT KLMU Seremban bercuti di Port Dickson. Haha banyak jugak halangan dan cabaran sebelum kitorang semua berjaya menjejak kaki bersama di PD,sampai aku memula tawar hati nak join, last2 bila fikirkan balik, aku kesiankan family n taknak menyusahkan dorang, so aku stay aje kat seremban ni, bole join sekali dah alang-alang tu kan. Wee yeay memang kenangan yang best, dapat hangout bersama sebelum habis study and masing2 membuat hal masing2 di negeri masing2..
Dah janji awal- awal dengan abang driver amik kitorang pukul 10 pagi, last2 bila tunggu, dia "mecej"- Cowiey abg kat luar ckunk, pkul 11 nnt abg amik. Lebih kurang macam tu la ayat dia. Haiyoo kena tunggu sejam kat tepi longkang tak pepasal. Tunggu punya tunggu, last2 semua buat kenduri keropok ikan kat tepi longkang yang indah. HAHA


Sampai je kat Dataran Teluk Kemang PD, semua mencari khemah (khemah kowt, ntah yang ada atap tuu) untuk berteduh. Sewa khemah abang Gigi, yang kebetulan berkawan dengan sorang kawan aku ni, Anis. Dapat murah sikit, and boyfriend Anis yang bayarkan. Sesampai je and lepas susun makanan semua, apa lagi, makan time~ Kenyang owh, banyak gila makanan yang ada, macam kenduri.

Muka-muka kenyang

Muka2 nak berak pulak HAHA


Model2 PD xD

Kembar enough? heheh

Photographer yang sempat berposing sebelum aksi Banana boat yang berlangsung 4 kali. haha best gila. Duduk dalam boat ni pon dah terasa ke-extreme-an Banana boat tu

Haizz kesian Kak Nadia tersorok kat belakang aku tu, besaw sangat, heheh

Kak Nadia merajuk cari port lain xP


Main sorok-sorok xD



Sesi melompat2, haha suka gambar ni!

Kehkeh sweet tak aku dengan Nana buat aksi centu? haha


Masing2 penat, tapi puas, serious puas, nanti bila2 ada masa and jodoh, kita berjumpa and hangout lagi oke? :D
*Most photos are credit to Anis and Mina :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...