Thursday, September 22, 2011

Ghost In Your Arms Again.. Can I Be the Ghost??

Omagawdd!! Filem ni aku dah download lama dah, tapi baru je lepas tengok hari ni (well, perangai aku memang suka buat pekasam semua video2 yang ada bahaha) Sangat bez okay movie ni, menangis aku layan, huaaa!!! T.T Filem terbitan Jepun ni sebenarnya remake kepada filem Hollywood Ghost, dan actor nya memang all-time favorite aku la kan (since Autumn in My Heart yeayy) Song Seung Hun. Dalam filem ni dia jadi Kim Junho, seorang potter (pembuat seramik kot kalau cakap BM) warga Korea yang baru pindah ke jepun, jatuh cinta dengan billionaire, Nanami Hoshino (lakonan actress Jepun, Nanako Matsushima).

Nak jadi Nanami la sekejap, boleh tak? Haha

Lepas setahun bercinta n berkahwin, Nanami terbunuh dalam satu kemalangan (yang dirancang PA-nya sendiri, haihhh). Sumpah kesian gila tengok keadaan Junho time tu, kesedihan sebab kehilangan orang yang dia paling sayang kat dalam dunia ni T.T Nanami yang dah jadi roh pun tak boleh nak buat apa, yela, dah jadi ghost kan, nak peluk pun tak boleh, huaaa~


Tapi, berbekalkan tahap cinta yang tinggi lagi hebat, Nanami berjaya selamatkan Junho dari dibunuh oleh PA-nya yang jahat lagi huduh dan perasan dapat goda Junho tu haha. Padan muka kau perempuan! (semangat, yela, aku kan jadi Nanami sekejap, lalala)

Aku pun nak belajar pottery la kalau dapat cikgu macam ni, weeeee xD

DSC090622

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...