Sunday, September 18, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2011 Part 2

Salam. Annyeong! Since sekarang kita masih di dalam bulan Syawal, means masih ada semangat raya lagi, so aku nak update lah pasal aktiviti raya aku, di rumah pulak (entry sebelum ni aktiviti raya aku kat kampung)

Seperti tahun sebelum2 ni, aku beraya sersama2 besties, Wanie, Shida, Intan dan Siti. Kalau ada Niera sekali join, cukup la syarat S-Team, tapi dia still di kampung time tu, tak dapat la join beraya sekali..

Mula-mula semua berkumpul kat rumah aku. Janji dengan Shida & Intan jumpa pukul 1:30pm, rapi disebabkan jalan sesak aku terlambat sampai rumah pulak, sorry! :)





Lepas tu, beraya di rumah Shida pulak. Sangat sedap cheesecake tu (well, my favorite wee) pandai shida masak, kehkeh xD


Then, beraya di rumah Siti. Lepas beraya di rumah Siti, g beraya rumah Wanie pulak. Pandai Wanie masak, bertungkus lumus kan, macam saya jugak berpenat lelah masak laksa, lalalala xDD

Bergambar tu penting, lalalala

Kenyang perut masing-masing, semua sebulat suara nak berkaraoke (tapi ada la sorang tu tak bulat sangat suaranya, means xjoin menyanyi la, bukannya ada orang xkenal pun, haihh) Jalan taknak jam pulak kan, cramp kaki aku menekan clutch brake kereta tu, aduii, cepat2 la kumpul duit, nak beli kereta auto sendiri, senang..

Apa punya pose daa.. Bhahaha

The gojez friends of mine :)

Makan2 di McD setelah tekak masing2 kering berkaraoke, lalall

McFlurry tu penting :D

DSC090622

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...