Sunday, October 17, 2010

Last day as a TEEN.

17 October 2010. Finally my very last day as a TEENage girl. My last day in age of 19. Kejap lagi dah betul2 masuk umur 20 tahun. PULUH. Haihhh =.=" Serious rasa macam tua lak. Tapi takada lah tua sangat haha, tapi still puluh hahaha.. Bye2 umurku yang BELAS2, bye2, aku dah nak masuk zaman baru. Lagi banyak tanggungjawab dan komitmen bila dah makin tua ni. Orang pun semua dah expect aku boleh buat macam macam, padahal banyak lagi perlu aku belajar dan fahami.. Kehidupan aku di umur "puluh-puluh-an"? Kemungkinan besar akan berubah. Status aku dah akan berubah menjadi "pekerja", dan bukannya "pelajar" lagi. Yah maybe akan dapat balik status tu, tapi aku nak pengalaman dulu, thats all matters for me, which i dunno abt u. Perangai pun maybe kena ubah la kowt, takkan nak jadi budak2 sampai mati kan, rugi la kot tak nak rasa pelbagai perasaaan dan pemikiran. Tapi yang pasti passion aku tak akan pudar. Korang taw apa passion aku? KOREA la hahaha, aku akan teruskan passion aku yang bermula sejak 2003 ni sampai la aku dah tak larat nak tengok tv mngadap pc haha. It's just my passion oke, but not my love. Sebab my love is always for him. Always. Sampai umur RATUS2 pun ekekeke

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...