Thursday, October 6, 2011

Bila Nak Kurus~~ T.T

Salam. Tiap hari bila tengok cermin je mesti rasa nak maki kat diri sendiri. Kenapa kau gemuk ni? Kau makan apa hah si gemuk? Kenapa taknak diet ke exercise ke hah, gemuk? T.T Aku nak kurus ni bukan la nak melawa pun, sekarang pun aku memang cute ape (AMARAN: jangan muntah depan PC memasing :P) bukan tak bersyukur, tapi aku nak badan yang lebih sihat, so aku akan lebih selesa membuat aktiviti seharian. Sangat terasa kot badan ni dah tak sihat, buat kerja sikit, naik tangga setingkat pun dah termengah2. Apa kes? Kau nak mati sakit jantung ke Robowtasmara oii?? T.T

Punggah2 documents dalam laptop ni, banyak gak gambar2 kenangan aku yang kurus sikit dari sekarang ni, tapi banyak la pulak gambar free hair, memang jelas la neckbone aku haha (wont publish here! For my own collection only yeay) Rindu kot nak pakai baju size S, hurmm~~

2008. Zaman lepas SPM

Perlu eh amik gambar emo? Agak banyak jugak gambar berunsur emo aku dalam folder, aishh

Last date with my 2nd-ex, kenangan weyh! Haha, still lubyu kot, tapi buat2 taklayan je, I ni kan ego. Lalala :P

2009. I want this curves back T.T

Pagi-pagi sebelum pergi class memang camwhoring je kerja aku, habis penuh folder, kena tapis balik japgi =="

Raya 2010, badan dah start gemuk dengan jayanya. Adoii

Bila kau nak start aktiviti men-diet ni hahh?? *faceslap 2 3 kali*

DSC090622

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...