Wednesday, March 9, 2011

Hi, I'm Back!

Hai! Sorry pembaca2 blogie setia sekalian (ada ke?? Haha) sebab dah lama aku tak update blog ni atas masaalah yang tidak dapat dielakkan (internet tak berbayar yang mengakibatkan bil tertunggak dan pihak Celcom jadi bosan tengok aku online secara percuma selama 2 bulan). Bukan apa, aku MALAS GILA nak keluar rumah, apatah lagi semata2 demi urusan pembayaran nih, baik aku duduk rumah, lagipun setiap pukul 2.30 sampai 3.30 petang aku “terpaksa” melekat depan Astro Hitz channel 705 sebab nak layan KPOP Hitz, terasa rugi kalau tak melekat depan tv layan music video korea yang aku sayangi tu hehe. Cehh apa punya alasan kan? Sangat tidak masuk akal, tapi itulah aku. Aku dengan Korea memang tak boleh dipisahkan lagi. Bahasa Korea pun aku dah faham (yang basic2 punya) sampai aku boleh tergelak2 tengok variety show diorang walaupun tanpa subtitle, dan kalau ada peluang memang aku nak pelajari bahasa tu sehingga aku dapat berkomunikasi sendiri menggunakan bahasa tu. Siapa sanggup ajar aku, atau at least hantar aku pegi kursus bahasa Korea? Memang akan aku sayang la orang tu habis- habisan haha.. Sesi aku menjadi pelajar sudahpun selesai 3 minggu yang lalu, apa pulak jalan yang bakal aku pilih? Adakah pilihan aku kali ini yang terbaik, atau aku bakal melakukan kesalahan lagi, sama seperti kesalahan aku memilih kolej aku dulu? Haizz aku pun tak tahu la nak buat apa buat masa sekarang. Nak bertanya pendapat pun tak tahu nak ditanya kepada siapa. Sambil mendengar lagu 2PM- Only You, aku mengingat kembali kenangan2 yang pernah aku lalui dulu. Sedih, sebab yang pasti aku takkan dapat ulang semula waktu. Kenangan yang hanya mampu untuk diingati, dan bukannya diulangi. Chingu = kawan. Ramai kawan yang aku kenali sepanjang kenangan dimainkan di layar. Bukan layar perak, tapi layar emas. Kenapa layar emas, sebab kawan2 aku memang the best, macam2 ada. Aku sayang semua chingu aku, walau macam mana pun rupa dan perangai dorang. Ok lah, lain kali ada update pape, latest Korean news ke, aku buat la entry baru, kesian korang kan sebab dah baca entry yang mengarut + ntah ape ape ni haha, aku bosan duduk rumah goyang kaki, sebab tu aku bercakap menggunakan jari sekarang ni :p

Ok lah sayang, chow!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...