Wednesday, December 21, 2011

Terma

Salam. Annyeong! Headnote: Entri dibuat pada 1210pm ketika ada masa terluang di tempat kerja. In fact, memmey selalu pun ada masa free, muehehe.

Sesiapa yang rasa diri tu B2uty mesti tahu harini ada apa. Haa, 21 Disember adalah bersamaan dengan Hari Junseob! Woohoo!


Lagu "Thanks To" hasil gabungan Yong Jun Hyung dan Yang Yo Seob BEAST telah released pada tarikh ni, tahun 2010, so, hari ni kira anniversary yang pertama lah sejak lagu tu di-release-kan.
Walaupun aku ni Junseung (Junhyung+Hyunseung) shipper yang tegar, tapi aku tak lupakan OTP2 yang lain okay, semua aku sokong! Even OTP dengan manager diorang pun aku sokong jugak, hahaha.

Hmm, ni aku cerita2 ni korang tau ke OTP tu ape? Species Otomen (Ultraman) baru ke? Oh, tidak.. Oke aku share sikit lah terma2 yang selalu digunakan dalam dunia yang mungkin hanya sesetengah masyarakat tau, yang sejenis dengan aku ni la, if you know what I mean :P

OTP = One True Pair/ Pairing
OTL = One True Love
OT6 = One True 6 (selalu B2uty sebut ni untuk group BEAST kesayangan kami ni hihikk)

Got it?

*Aku share ni pun sikit je, kalau ikutkan betul2 memang lagi banyak la kan terma2 yang ada diguna, tapi jari ni cam malas la pulak nak tekan2 keyboard, kalau pakai iPad takpe lah. Alasan weee*

Now listening: Avenged Sevenfold - So far away


uzz31

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...