Saturday, August 6, 2011

Day 4: Sebelum Tidur Anda Buat Apa

Yess nasib baik masih sempat update harini untuk entry Cabaran Makan Dalam ni, shopping wehh! xD
Sebelum tidur apa yang aku buat ekk? Hmm yang paling selalu la aku buat sebelum tidur adalah meng-online-kan diri aku. Website wajib adalah Korean Fanpage aku (nama fanpage tidak dinyatakan, saja nak rahsiakan identity aku sebagai admin bertauliah di fanpage tersebut, dah ada 14k++ fans nokk! :P)
Aku jugak suka melayan kucing aku yang tak berapa nak manja tu. Ganas gila, aduii, nasib baik kau comel, kalau tak, memang tak ahh aku nak layan kau haha.
Sebelum tidur aku suka minum air. Ntah lah, mesti nak rasa kering tekak ni bila dah mata start mengantuk, so minum jela air masak, takboleh minum air manis-manis oke, nanti hyperactive pulak :P
Hmm tu jela kot, sebab bila aku letak je kepala atas bantal, dan mental aku dah ready nak tidur, memang sekejap je, aku dah boleh sampai Thailand, kalau nasib baik, dapat la aku sampai Korea, weeee xD

DSC090622

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...