Friday, July 23, 2010

boleh tak saya cakap saya menyampah dengan anda?

aku tak payah nak mintak permission pon sebenarnya. memang aku menyampah dengan beliaw2 ni. perkataan "beliaw" tu tak bermakna orang tu terhormat dan memiliki sifat yang terpuji HAHA. nak kata aku jahat, macam kau lagi jahat je. jahat ke kita ni? kalau jahat, dah lama masuk paper n buletin utama kot, berita pasal kes jenayah macam merompak ke, rasuah ke, tak pun jenayah menggugurkan anak. LOL. memang bodoh kan betina macam ni, sedap2 buat, berapa banyak dosa dapat cash? lepas tu top up pulak dengan dosa bunuh baby yang innocent tu. memang pakej berbaloi baloi la dosa betina tu haha. motif??
sorry lah kalau ada yang terasa bila aku cakap perkataan "betina". tetiba aku berangin je. mana tak nya, perangai binatang pun lagi mulia, walaupun sekali beranak dapat satu team bola, sanggup jaga semuanya, takde pun yang ditinggalkan. iskk kesian lah dengan nasib2 baby tak bersalah tu semua.
gila punya penting diri. aku menyampah la. sial punya orang, pundek khas untuk betina penting diri sendiri, weeee.. double fuck for u betina.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...