Saturday, July 24, 2010

rojak~


post ni aku campur banyak2 cerita sekali boleh? haha ada pulak orang nak kisah, lantak aku la kan, nak share pasal ape pun heheh.

pagi jumaat 23 julai aku n budak2 class medical lab pegi buat lawatan ke Butterfly Park. teringat time sekolah dulu dowhh! time bebudak dulu memang rajin ke tempat centu, weeee~
gambar2 nye aku post len kali ah, kalo dah ada mood nak copy gambar2 dr camera tu masuk dalam lappy nih, malas nak "berwayar2" sekarang hha.

hmmm sad newz comes with happy newz: aku langgar pantang larang aku dalam berdiet, n aku dah makan burger baru McD GCB tu haha. hmm rasa biasa2 je, iklan je lebih HAHA.. lagi baik aku makan nasik goreng kampung mak aku buat, lagi mantopp!! haha

and, my layout sudah bertukar! petang tadi my fren, eyda bagitau kena tukar layout baru, tkut2 layout lama tu da takboleh pakai kot, aku tengok dorang punya page dah berubah, semacam je, seram aku harhar~ terus saja cari site lain, pakai layout baru. aku minat polka dot (kalau ada yang perasan tu bagus lah haha, banyak kot barang aku polka dot =.=") so aku amik la layout ni, ada bintik2 kecik, comel je, lebah tu yang mahal!! sekor je kat sinun hehh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...