Saturday, July 10, 2010

hdgdfgdhjodlgk


ahhaha title post yang sangat membuktikan yang aku saja nak mengarut2 malam ni. mengarut, bukan mencarut. oke got it. arasseo. tahap kebosanan aku makin menjadi2, sampai orang kat kiri kanan aku pn jadi mangsa kebosanan aku. haizzz pity them, but what can i do? mak bersabar je la oke dgn prangai n kerenah mengada anakmu ni, bukan selalu pun.. (lallalalalaallaa) :P

on9 je bukak fb, selalu tgk update artist page, tak pun mencari fb2 family, bole merapatkan silaturrahim kan, game aku dah malas nak main, biar je pet aku busuk tak mandi. sorry kimiko ko kena bela lalat, tuan ko ni terlampau bosan sampai xmo jaga ko dah T.T koko hamster aku yang kat depan mata pun aku kengkadang buat2 xnampak je, punye lah semangat dia tergayut2 kat rumah dia seeking for my attention, aku buat2 rabun xpandang haha..

rasa mcm susah hati pn ada jugak, n maybe ni la kot punca ketidakseimbangan hormon kat badan aku ni. susah hati lak jadinya bila makin hampir dengan practical ni, makin risau lak aku, takut xdapat praktikkan apa yg lecturer semua dah ajar, aku ni dah la jenis nyanyuk, buatnye kena soal itu ini, ternganga keluar air liur basi aku depan senior2 kat hospital tu, adess.. =.=" RISAUUUUU~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...