Wednesday, February 24, 2010

RIP penselku :(


Huu mende alah ni ak sayang sgt owh, sejak dari skola rendah aku guna, smpai la da msuk kolej ni. Bukan sbab kedekut or what, ade je aku beli pensel tkan yg laen, but aku still akan jgak pkai yang ni, ntah la nape en. Da mcm2 orang da beliaw jumpe, sarung pemadam almost hilang pon pernah, but aku cari jgak kat dlm klas smpai jumpe, btapa sayangnye aku kat pensel ni.
Akhirnya~ Hari ni time dlam lab, sdang asyik mnulis notes2 penting from lecturer, tetiba pensel aku ni patah kat tip dye, yela, da tua, tulang pon da reput, xtahan lagi dgn tuan dye yg rajen benaw mnulis pkai pensel n bukannye pen haha..

Wuu sedey ni, suma ni tinggal kenangan je la, da tak boleh fix pon, xkan nak gam gajah lak kot, nmpak mcm desperate la plak (walaupon dlam hati mmg nak je aku gam, sbb nak guna pensel ni smpai mati) Bye2, i'll b missing u a lot, wuu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...