Monday, February 1, 2010

study study study

Yikksss da muak aku dengan study ni, boring yg amat kot. Xsabarnye nak tinggalkan status "student" ni hahaha.. Yeah aku taw hidop sbagai student ni agak senang, xpayah nak pikir masaalah hidop yg sbenar, just bizi dgn segala macam kerja n assignment, n management probz (damn u hahaha). Tapi sbagai student ni aku rasa sangat menyusahkan mak ayah aku. Da tua mcm ni pon dorg jugak yg bayar makan minom, tempat tinggal aku. Spatutnya anak la yg jaga mak ayah bila da "agak tua" ni, tapi aku same je macam budak skola lagi, xde perubahan. (yg fizikal tu xpayah cakap la, aku cakap psal topik ape skarang ni). Haizzz bila la aku bole dapat merasa alam pekerjaan, aku nak tolong mak ayah aku, xnak susahkan dorg ag, cukup la 20 tahun dorg susah sbb aku, anak dorg yg sangat demanding ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...