Saturday, November 5, 2011

Ya Allah

Salam. SubhanAllah, subuh tadi aku menangis. Rasa diri ni tersangat kerdil. Perasaan yang datang tu lain sangat, aku sedar Allah dekat dengan aku. Aku ni je yang selalu hanyutkan diri sendiri, astaghfirullah..

Aku bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang ni, cuma kalau mampu aku nak ubah cara hidup ni, teruk sangat. Aku rasa macam nak berubah, hidup dengan cara yang lebih baik, lebih diberkati, Akhirat nanti yang paling penting, dunia ni sementara je, sangat sementara. Tapi Akhirat tu pasti selamanya, aku taknak hidup terseksa selamanya T.T Allah...

Mampu ke? Ya Allah, tolong aku. Amin.

Selamat menyambut hari raya Aidiladha semua muslim bloggers, makan, makan jugak, Bismillah jangan lupa, hehe, peace! xD

DSC090622

3 comments:

cik ika said...

selamat hari raye dear~~

syafiqakarim said...

nak seribu daya :)
salam aidiladha

robowtasmara said...

@cik ika : selamat hari raya~~ :)

@syafiqakarim : InsyaAllah.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...