Sunday, January 1, 2012

Happy New 2012!


Salam. Annyeong! Selamat tinggal 2011, dan Assalamualaikum 2012!
Hmm, to be honest, 2011 bukanlah antara tahun kegemaran aku, tapi still, masih ada kenangan2 yang memang sampai mati aku takkan lupa, antaranya hari aku bersua muka dengan boyfriend2 Korea aku, Beast bersama 4minute dan G.Na. Teeheee, awesome! Yoseob punya senyuman time tu, mak oihh, memang terbaik punya senyuman aku pernah tengok, heee..
Tahun 2011 jugak bermakna aku dah lepaskan gelaran "pelajar" dan mengalu-alukan gelaran "pekerja" dalam hidup aku. Completely berbeza rasa dua2 gelaran ni. Dua2 pun ada baik ada buruknya. Pandai2 adjust la, jangan tau nak berseronok je, ye tak?


Dan Alhamdulillah, tahun ni dah dimulakan dengan beberapa perkara yang ohsem, hee.. I wish all of us will have a great year for this 2012, Insya-Allah.. Hwaiting!

Oh btw, nak kongsi, first song I heard for this year was Beast- On Rainy Days. Played my song lists in random order, and on 12:00 am, On rainy Days on the track! Daebak!

Okay that's it! Haha


uzz31

4 comments:

cik ika said...

happy new year dear..

rindu yonghwa and jongki.tetibe..hehehe

robowtasmara said...

happy new year~! ^^
hehhehe takpe takkisah pun, ehhe

@ Syima Raaif @ said...

hepy new year!! hehe =)

robowtasmara said...

hepy hepy! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...