Sunday, January 15, 2012

Lets Troll!



Salam. Annyeong! Ehh, apa kena mengena gambar aku yang kat atas ni dengan tajuk entry kali ni? Jawapannya: Ni blog saye, sebab tu la ade muke sayee~ #Troll

Hahha, kan dah ada kena mengena tu xD
Oke, sekarang ni aku tengok ramai anak muda tua Melayu yang layan lawak2 troll ni, yang paling popular 9gag tu lah kan. Sebagai warga Tumblr yang setia, awal2 lagi aku dah layan lawak species sarcastic cenggini haha *bangga*. In your face!

Character2 Troll, Derp, Derpina, Forever Alone, memang antara favorite aku haha xD

Meh layan menda2 ni, kalau macam terasa dengan lawak sarcastic yang ada ni buat2 xterasa jela, bukan aku yang buat pun lawak2 ni, aku tukang gelak je weeee






Yang ni memang terbaik. FOREVER ALONE IE. Hahahahahaha

Foot note: lawak jenis macam ni bukan semua orang boleh enjoy, yang berjiwa sarcastic je yang boleh faham dan mampu ketawa, selebihnya akan bermuka macam ni:

*True story!

Now listening: MBLAQ- It's War

uzz31

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...