Tuesday, January 17, 2012

O...Kay... Blog Saya Menjadi Rujukan di Twitter


Salam. Annyeong! Hmm, melihat kepada statistik pageview aku harini, rasa cam terkujat ada, terharu ada, nebes ada, gedik2 ulu hati ada, macam2 lah! Hahahai xD

*Kalau rajin klik la tengok pageview ni, kalau rajin la :P*


Yang paling terkejut bila kisah Yoseob yang tengah down sekarang ni (sampai dia suarakan hasrat nak tutup Twitter account dia disebabkan tekanan dari haters yang langsung tak ada life tu. ==") boleh di share di salah satu Beast fanpage di Twitter, then di Re-tweet followers page tu. So means that diorang baca entry aku la kan? Errrr.. Malu pulak rasa ni! xDDD

Ahh! Tekanan pulak aku nak buat entry lepas ni. Tak boleh main hentam je, nanti aku kena hentam balik! Macam kes bom2 helikopter tu haha, lalalala~
I'll take this, my readers, as my inspiration to keep sharing any info with you, even its only tiny bit, but who knows, it might help some of the need ones kan? Tak pasal2 aku berbuat bakti walaupun secara berlapis2 dan bertempek2 :D

Orait! Need my sleep! Been sleep-less since last week actually =="

Now listening: Tak berani pasang lagu tengah2 pagi buta la, wuwuw

uzz31

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...