Friday, January 27, 2012

Ustaz Don

Salam. Annyeong! Hei, kenapa sekarang aku tengok cam ramai je perempuan minat kat Ustaz Don ni ek? Ni yang tak puas hati ni, SEBAB AKU PUN MINAT KAT DIA!! Ahahaha xD

Mula2 "kenal" Ustaz Don ni lepas ayah aku tengok channel tv Alhijrah tu, dia suka tengok program 30 Minit Bersama Ustaz Don Danial Don Biyajid setiap malam.

Aku pun ikut jela melayan program tu dengan ayah, boleh tambah ilmu. Bila dah layan punya layan, Nur yang ada di muka ustaz Don ni macam menarik minat aku tu. Aihh, dah lah pakej yang dia ada ni macam kena je dengan kriteria yang aku suka dalam diri lelaki yang bakal menjadi khalifah aku. Yelah, walaupun korang tau2 je aku ni hantu Korea, tapi untuk memilih seorang khalifah dalam hidup aku, aku tak perlukan hotness, bakat menari yang hebat, muka jambu, aku tak perlu semua tu, aku nak seorang yang berilmu dalam agama, macam ustaz ni, hehe, I loike! xD

Ni gambar ustaz yang aku petik je kat fb, event apa dia pergi, tak sempat pulak aku nak discover, kehkeh. Tanpa celak yang macam dia selalu pakai dalam program tv Alhijrah tu, hemsemm wooo! xD

Keychain teddybear tu yang penting xP

Ustaz Don ni single lagi tak? Ehhehe lalalal~ #gatal nak berlaki :P

Ni ha salah satu petikan daripada program tv Alhijrah ustaz Don ni, memang entertaining, dalam masa sama kita boleh belajar jugak ;)


uzz31

2 comments:

Anonymous said...

ohhhhh my Allah. o.O
terasa macam nak kawin sekarang.
pelanduk 2 serupa pun jadi laaa. HAHA

robowtasmara said...

Itu lah, jmpe yg mirip2 n berilmu mcm ustaz ni pun syukur, kan.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...